Klacht: Opgelicht

op 15 december 2017 over Girlsoutfit.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Wij zijn woonachtig in België en hebben via een advertentie op Facebook doorgeklikt en zijn op de site van Girlsoutfit.nl terecht gekomen.
Hier hebben wij 2 horloges besteld en betaald via bankoverschrijving. Deze blijkt via een bedrijf Mollie.com gegaan te zijn en deze kunnen ons geen verdere informatie bezorgen.
Wel heb ik een telefoonnummer van Mevr. van de Bunt gevonden, maar daar krijgen we enkel een antwoordapparaat. Zelfs na het achterlaten van een bericht krijgen we geen gehoor van Mevr. van de Bunt

mvg Tom De Bie

Gewenste Oplossing:

Beste,

Ik zal tevreden zijn wanneer Mevr. van de Bunt dit nooit meer bij een ander kan doen. Een veroordeling voor fraude lijkt me ook wel op zijn plaats. Dat we ons geld nog ooit zullen terug zien is onwaarschijnlijk, maar je weet nooit.

mvg Tom De Bie

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Girlsoutfit.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Girlsoutfit.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TomDeBie