Klacht: Opgelicht

op 25 september 2017 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Ik voel me opgelicht door topticketshop. Ik heb op 2 februari mijn gekoesterde wens in vervulling gebracht door een ticket te boeken voor het optreden van Neil Diamond. Ik moest incl. servicekosten 181,50 betalen. Op 14 september mijn e-ticket ontvangen en blijkt mijn ticket 83 euro waard te zijn en 8,30 euro servicekosten. Op een later begeleidend schrijven verschuilt topticketshop achter het feit dat zij een wederverkoper zijn voor concerten. En daarom afwijkende prijzen.
Deze vorm van ticketverkoop neigt naar oplichting. Ik heb 1 ticket aangeschaft voor de prijs van twee. Ik heb mijn echtgenote niet mee kunnen nemen omdat het de laatste tickets betrof. De stoelen naast mij op rij 38 bleven onbezet.
Ik werd de toegang ontzegd omdat de scan van ziggo dome mijn ticket niet accepteerde. Buiten moeten wachten totdat een persoon in dienst van ticketmaster mij wel correct inscande. Het hele systeem klopt niet en ik heb mijn advocaat de opdracht gegeven om situatie te analyseren.

Ik eis van topticketshop een financiële tegemoetkoming voor het bedrag wat mijn netto mijn ticket heeft gekost.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ben Dekker