Klacht: OPGELICHT!!!!

op 20 juni 2017 over CD Occasions in de categorie Autodealers

Wij zijn opgelicht met de koop van een occasion van Hans Beljaars in Dordrecht,op 3 Mei jl een auto gekocht voor € 2395 onze auto ingeleverd
en zo blij als we waren,kwam er na 3 dagen een einde aan, motorblok kapot moet dus een nieuwe motor in,maar bij zo,n oude auto ga je niet voor €4000 een motor erin laten zetten. Met die Hans Beljaars is niet te praten,hij zegt gelijk dat wij hem een auto voor de sloop hebben gegeven, en dat hij voor € 1750 onkosten heeft moeten maken. Dus terwijl wij met een auto zitten die helemaal niks doet,maakt hij ons verwijten,en evenzo vrolijk zet hij hem te koop voor € 1750. Dat gelooft toch niemand ,een rekening daarvan laat hij niet zien.Hij komt ons op geen enkele wijze tegemoed.Schandalig om ons een auto te verkopen met zg. verborgen gebreken. Toen hij de auto uit de garage reed bij hem hoorde we niks,eenmaal bij onze dochter aangekomen, en weer opnieuw starte na hem te laten zien vol trots onze “”nieuwe”” auto, hoorde we een heel raar geluid,maar we hadden nog nooit een automaat gehad dus dat hoort er misschien bij. Maar na 3 dagen op 6 Mei dus, waren we naar een bruiloft gereden,en we gaan feesten,willen we naar huis gaan start hij niet meer,de ANWB erbij en die zei al gelijk de nokkenas waarschijnlijk,afslepen dus. Ik zei naar de garage waar ik hem heb gekocht,CD occasions in Dordrecht, nee ik wil die niet hebben. Breng maar naar je eigen garage.Ik wou gelijk mijn oude auto terug en mijn geld,ondeudelijk product dus.Die Hans wou dus niks terug, en die auto van ons die dus voor de sloop was zei hij, verkoopt hij op 30 Mei doodleuk,terwijl hij er op zat te katten. Dus licht hij willens en wetens weer mensen op!(Onze auto was prima in orde) Een dag na onze koop zat ik nog te google en daar stonden al negatieve berichten over die Hans Beljaars, als je van je geld af wil koop dan maar hier je auto! Terwijl hij met BOVAG GARANTIE gooit,laat hij ons stikken,wij zijn 70+sers en zitten al vanaf 3 Mei zonder iets, gewoon pech zegt hij, en er valt niet mee te praten! Bah Bah!! Foto onze “”oude auto voor de sloop””

Ik zou tevreden zijn als hij ons een flinke vergoeding geeft zodat wij iets anders kunnen kopen!

Alle klachten die gemeld zijn door Hans van Veldhuisen