Klacht: Opgelicht

Narek2022 op 31 maart 2022 over Auto de Mol in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens bezichtiging moest ik 1000€ betalen als aanbetaling, en het zou van leasbedrag afgaan. Na ophaling van de auto stond nergens over het geld en werd ook nort afgehaald van leasbedrag. Ik heb meerdere keren met de eigenaren contact gezocht maar lukte toch niet. Of ze namen telefoon niet op of nam de stagaire en zei dat het niet meer willen over hebben, en dat ik beter via een adviseur of advocaat langs kan. Uiteindelijk heb ik geen cent terug gekregen van die 1000€. Heel jammer dat dit soort mensen hebt in Nederland.

Gewenste Oplossing:

GELD TERUG

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto de Mol

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto de Mol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Narek2022