Klacht: Opgelicht

op 28 september 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben opgelicht door Crowncard Card en ze dreigen een incassobureau in te schakelen. Ik zou 139 euro moeten betalen vanwege een abonnement dat ik totaal niet wil
Ik ben echter onder de 18 ik heb geen idee wat ik moet doen. Al zou ik willen betalen voor het abonnement is het geen optie omdat ik niet kan internetbankieren.

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel graag willen dat mijn "abbonnement" waar geannuleerd word. Ik zou het echt heel fijn vinden als ze mij met rust laten nu want ze bezorgen zoveel stress met hun bedreigingen. Ik wil ze niets betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E999