Klacht: openstaande factuur

op 02 mei 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Net account aangemaakt en bestelling geplaatst. Wil net aangeven waar bezorging moet plaats vinden doet de site niets meer. Site opnieuw opgestart om het af te ronden, krijg nu steeds bericht dat de bestelling niet kan omdat er een openstaande factuur is (?) kan niets meer. Saldo geeft 0,00 aan. Contact formulier gevuld, geen reactie. Slordig, irritant en onnodig.

Bestelling afronden met de huidige korting ( loopt tot 3 mei)

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 03 mei 2017 om 10:03 geantwoord

Beste mevrouw Kuis, u geeft aan een bestelling te willen ontvangen. Vanwege een technische storing was het inderdaad niet mogelijk een bestelling te plaatsen. Dit is inmiddels opgelost, u zult geen melding meer ontvangen over een openstaande factuur en kunt de bestelling plaatsen. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Heeft op 03 mei 2017 om 23:32 geantwoord

Kon uiteindelijk de bestelling plaatsen. Kon bepaalde vakjes benaderen, gegevens als postcode of huisnr. waren niet te vullen. Bij de betaling storingen, het leek niet in orde. Kreeg geen bevestiging. Bedrag wel afgeschreven, we wachten af of de bestelling er 6 mei is(?)

Alle klachten die gemeld zijn door MarloesKuis