Klacht: Openingstijden en asociaal gedrag

op 17 juli 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Beste medewerkers van Dirx vanmorgen stond op de site dat jullie om 9:00 ’s morgens open gaan Maar jullie gingen open om 10:00 ’s morgens Ik heb een uur moeten wachten. Het om locatie Kopermolen te Leiden. Een bedrijfsleider van jullie reageerde zeer als sociaal van Nee het is 10:00 dus ik vroeg is dit je reactie en hij zei oh ja mijn excuses zonder ons aan te kijken met zijn rug naar ons toe gekeerd. Hij kon het ook heel anders oppakken meneer Van Leeuwen hij komt ook een compromis geven dat deed hij ook niet het interesseerde hem heel weinig dus ik wil een tegemoetkoming voor dat ene uur Het is vandaag 17 juli 2016 zondag dankjewel

Als ik een tegemoetkoming krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 20 juli 2016 om 07:39 geantwoord

Geachte heer Guney,

Uw melding hebben wij via de klantenservice reeds ontvangen en behandeld.
De communicatie die wij u gemeld hebben is als volgt:
Hartelijk dank dat u dit kenbaar heeft gemaakt aan ons.

Ik heb voor u de winkel even gebeld om te vragen wat er precies gebeurd is.
Door een interne miscommunicatie is het een en ander niet goed gegaan, waardoor de winkel om 10.00 uur open is gegaan in plaats van 09.00 uur. Dit had niet mogen gebeuren en bieden hiervoor onze excuses aan.

Ik help u graag verder, neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en graag tot ziens in onze winkel. Ik wens u nog een prettige dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Umitguney