Klacht: openingstijden

op 19 mei 2020 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Op 5 mei jl. zou de Hema in Son en Breugel aan de Heistraat tot 18.00 uur open zijn wat zowel op de site als ook op het raam stond aangegeven. Tot mijn verbazing was de winkel om 16.50 uur al gesloten. Daar dit niet de eerste keer is, heb ik op 5 mei, 13 mei en 17 mei jl. om opheldering gevraagd maar tot op heden krijg je geen antwoord van de klantenservice. Ik wil alleen weten dat wanneer een winkelketen als Hema in zwaar weer verkeert, deze zich niet houdt aan de winkeltijdenwet. Het lijkt mij niet zo moeilijk daar antwoord op te geven.

Als ik gewoon antwoord krijg op mijn gestelde vragen per e-mail waarom zij willekeurig hun deuren opensluiten terwijl dit niet strookt met wat er op internet en nota bene op het raam op een aparte brief bij de betreffende vestiging staat aangegeven.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Reactie van de melder van de klacht rhmdijkstra

4 maanden geleden - klacht wordt niet in behandeling genomen door Hema, zegt genoeg lijkt mij....

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rhmdijkstra