Klacht: Openingstijden

op 04 november 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik vindt het heel erg jammer dat basicfit Zuiderpark in den haag zo Laat opent. Als ik om9 uur begint met werken is 7 uur s’ochtends te laat om te gaan sporten. Is het niet mogelijk om twee uurtjes eerder te beginnen. En ik weet vast wel dat ik niet de enige bent met dit probleem. Andere sportscholen geven uitgebreider openingstijden en basic fit den haag Zuiderpark niet. Dat is echt zonde.

Als ik een antwoord krijg, waarom basic fit niet met de tijd ontwikkeld in den haag met langer openingstijd of gewoon vroegere openingstijden. Dat zal de tevredenheid van de klant zeker verbeteren.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 06 november 2017 om 14:06 geantwoord

Beste Keshia,

Bedankt voor je bericht.

De club Zuiderpark in Den-haag opent haar deuren van 07:00 en sluit weer om 22:30. De openingstijden zijn zo door Basic-Fit bepaald. Voor nu staat het niet op de planning dat de club Zuiderpark een 24/4 club gaat worden.

De club Sylvain Poonsstraat en de Werf zijn wel 24/4 open. Dit betekend dat deze clubs van maandag 07:00 tot vrijdag 22.30 constant open zijn. Hier kun je uiteraard terecht als je graag wilt sporten voor het werken.

Fijne dag!

Levi van Basic-Fit