Klacht: Openingstijden

op 27 april 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Gister (26 april) om 12:20 de klantenservice gebeld, vragen hoe het precies zit met de openingstijden aangezien het de volgende dag koningsdag is en het gesloten is. mevrouw vertelde aan de telefoon dat de vestiging in Lelystad gewoon open is tot 07:00 in de ochtend. ik vroeg aan haar of ze dat kon nachecken en met zekerheid wist. ze zei dat ze het zeker wist en ik niet voor een gesloten deur sta als ik in de avond/nacht er sta. zelf had ze volgens mij ook niet echt zin om verder te praten ..

Omdat ik een feestje in Amsterdam had, maar toch graag wou sporten heb ik me die dag nog gehaast om terug in Lelystad te zijn. om 22:10 stond ik voor de Basic fit (promesse) en was het dicht.

Dat de mevrouw van de klantenservice aangesproken wordt en ik mijn gesprekskosten en benzine kosten voor het onnodig rijden terug krijgt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 28 april 2017 om 14:52 geantwoord

Beste J. Chan,

Bedankt voor je bericht .

Wat vervelend om te lezen dat jij voor een gesloten deur stond.

Onze clubs waren de avond voor koningsdag allemaal om 22:30 gesloten. Ik vind het vervelend als je daar verkeerde informatie over hebt gehad. Ik heb de club gebeld, zij waren om 22:10 nog wel geopend maar ik begrijp dat je dan misschien niet meer je hele training kunt doen.

Ik heb met mijn collega’s van de klantenservice gesproken over het controleren van de openings- en sluitingstijden. We gaan er extra op letten! Je kunt in het vervolg ook altijd onze algemene openingstijden zien op de volgende pagina: https://www.basic-fit.com/nl-nl/sportscholen/openingstijden.

Ik hoop dat je nog wel een leuk feestje hebt gehad!

Met sportieve groet,

John van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door JKC