Klacht: opeens extra kosten zonder aanmaning

op 31 januari 2014 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik had artikelen besteld bij bon prix maar allemaal terug gestuurd , er bleef een saldo open staan na het retour brengen van 7,89 dit waren verzendkosten en administratie kosten .Ik kreeg een mail in december dat ik 7,89 moet betalen … maar door de drukte heb ik deze overgemaakt in januari . Ik heb tussen deze tijd geen aanmaning of wat dan ook per post of mail gekregen. Ik ben via mijn bon prix op ideal gaan staan om die 7,89 over te maken , maar ik zag over het hoofd dat er nu 47,89 stond. Deze is dus overgemaakt tot mijn schrik en na telefonisch contact beloofde ze dat ze het aan de afdeling zou geven en dat ze dan kijken of ik 40 euro extra kosten kon terug krijgen…..vandaag kreeg ik opeens een aanmaning dat ik 47,89 moet overmaken……..ten eerste heb ik deze al betaald en ook na telefonisch contact blijkt dat ik betaald heb en nu opeens krijg ik wel een eerste brief van Bon Prix per post.!!! Kortom ik ben erg boos want op een bedrag van 7,89 opeens 40 euro erboven op te gooien , zonder dat ze ooit iets verder lieten horen……..Dit zal mijn laatste keer zijn dat ik daar koop en ben van plan hier werk van te maken.!!!!!

Mijn extra kosten van 40 euro retour

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Bonprix een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daphne68