Klacht: Opdringen crowncard

op 23 september 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik vind dat deze crowncard mij, tegen mij wil is opgedrongen, ik heb een korte termijn geheugen en kon mij weinig herinneren wat een medewerkster van dat bedrijf mij verteld had, ook de mail die ze naar mij gestuurd hebben is tussen mij ongewenste mail terecht gekomen en die wis is regel matig.
2 weken later kreeg ik een betalings herinnering en heb meteen uitgelegd dat ik de kaart niet wilde, maar het bedrijf hield voet bij stuk en verplicht mij tot betalen van 99 euro na een paar mails over en weer , dreigde ze met gerechtelijke incasso kosten, ik heb toen maar die 99 euro betaald om daar van af te wezen, maar ik weet dat het voor mij weggegooid geld is.
Ik heb een 1 persoonshuishouden , ben 62 jaar en de helft van het jaar ben ik niet thuis.

Wanneer ik mijn 99 euro teruggestort krijg en van elke verplichting af ben

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stefan szajner