Klacht: Opblazen van de batterij

op 21 september 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Vanmiddag heeft het noodlot toegeslagen voor mijn Samsung Galaxy S7 Edge. Na weinig tot middelmatig gebruik van mijn toestel (40% resterende batterij), voelde ik de achterkant van het toestel ineens warm worden. Deze hitte werd erger tot het punt dat het toestel zo warm was dat je je hand eraan zou branden bij het oppakken hiervan. Wat mij choqueerde was dat de achterkant van het toestel los begon te laten en de batterij/ accu enorm aan het uitzetten was. Het toestel is tijdens dit proces uitgevallen en is niet meer aan te krijgen nu. Na het afkoelen van de batterij zit de zijkant aan de achterkant van het toestel ook niet meer vast en het toestel is nog steeds niet aan te krijgen.

Kortom: Het opwarmen en uitzetten van de batterij, met als gevolg het uitvallen en niet meer aankrijgen van het toestel.

Reparatie onder het mom van garantie of nieuw toestel

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Timo den Houter