Klacht: Op tijd

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nadat ik gisteren mijn jongste dochter moest ophalen in de hozende regen omdat lijn 651 niet kwam opdagen, kon ik er zojuist weer op uit. Mijn ouste dochter stond in Damwoude op de 651 te wachten. Uiteindelijk was deze 15 min te laat. Mijn dochter stond achter de halte(duidelijk zichtbaar) te schuilen. Toen de bus uiteindelijk kwam reed deze zo door. Nu betalen wij voor onze beide dochters meer dan 2000 euro per jaar voor Arriva,dus enige service en kwaliteit vind ik toch wel op zijn plek. Hoop dat men allerter gaat worden en de tijden naleefd. Jullie kunnen natuurlijk doen wat jullie willen, aangezien jullie maatschappij de enige is in de regio.

op tijd rijden, en een beetje meekijken en denken met de passagiers is voor mij al voldoende. Is volgens mij niet teveel gevraagd voor een dikke 2000 per jaar

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste ontevreden2123, Oh nee! Niet leuk om te lezen dat jij en je dochter voor de 2e keer op rij ervaren dat de bus niet komt opdagen en/of door rijdt. Begrijpelijk dat jullie daar van balen. Wanneer de bus aan komt rijden moet het voor de buschauffeur wel duidelijk zijn dat de reiziger met de bus mee wil. Dit kan de reiziger bijvoorbeeld doen door de hand op te steken en naar de bus toe te lopen. Nu begrijp ik dat het in de stromende regen niet prettig is maar het is soms voor buschauffeurs ook lastig inschatten wie alleen staat te schuilen of wie ook daadwerkelijk op de bus staat te wachten. Desondanks wil ik je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat er én op de punctualiteit van lijn 651 gelet kan worden én er op de halte waar reizigers staan te schuilen/wachten gelet kan worden. Kun je voor mij nog aangeven om welke bushalte het gaat waar je dochter stond te wachten? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:07 geantwoord

Beste ontevreden2123,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

^SH
Webcareteam Arriva