Klacht: op de dag van bezorging kon het bestelde niet geleverd worden

op 03 juni 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

ik was al on tevreden omdat ik 2 dagen voor levering een matras bij kon bestellen alleen ook als datum op werd geschoven met nog een x betaling vervoer ..2x betalen en in 1x leveren 3 straten verder ..geen matras besteld dus …wachten op levering boxspring onderstel ..dag van levering word ik gebeld .antraciet is er niet meer ,,had ik niet besteld lichtgrijs had ik ..dus dit kan wel zomaar dag van de levering afgebeld worden ..dus heb geld terug gevraagd bij leen bakker direct nieuwe besteld korting gekregen ..zo hoort het superrr leen bakker schiekade

bij kleinpolderplein kwantum moeten ze eens naar personeel kijken die gezette vrouw leiding gevende onbeschoft .vorige week wilde ik iets afrekenen staan 5 mensen personeel in de buurt niemand merkt je op ..spullen neergezet en weggegaan ..wilde graag de boxspring dus terug gegaan 2 dagen later en nu dit ..was vroeger zo gezellige winkel met grijze heer als bedrijfsleider ..top

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door flybelle