Klacht: VReselijke vakantie

op 18 september 2019 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

Wij hebben in het hoog seizoen op het prinsenmeer een dure prinsenchalet gehuurd we kwamen op maandag aan tot en met donderdag geen licht in het chalet servies stond gebruikt in de kast over al kots plekken met haren op de vloeren vieze vochtige kamers geen waterkoker geen pannen als je er naar vroeg zeiden ze o met het geen wat er staat kunt u het toch doen licht heel vaak voor naar de receptie maar gewoon eerste vier dagen niks en fa zo maar door ondertussen zelf zo druk met schoonmaken baar de receptie gaan en al dat soort dingen dus wei of vakantie gehad als klap op de vuur pijl een en al knok partijen kinderen die in elkaar geslagen werden en daar werd ook niet echt wat mee gedaan al met al een kei dure vreselijke week gelijk bij thuis komst een klacht gedaan tot op heden gewoon geen gehoor gegeven

Nou een vreselijke week is niet meer goed te maken maar ben toch wel benieuwd wat ze hier mee gaan doen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantieparken

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantieparken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jansen 026