Klacht: Teleurstellende Ervaring bij Vakantiepark Arnhem van de Oostappen Groep

dubbelbetaald op 21 augustus 2024 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Teleurstellende Ervaring bij Vakantiepark Arnhem van de Oostappen Groep

Onze ervaring bij Vakantiepark Arnhem van de Oostappen Groep was ronduit teleurstellend en verre van wat we hadden gehoopt. We verbleven hier met onze kleinzoon van 11, en werden geconfronteerd met een reeks problemen die ons verblijf volledig hebben verpest.

Bij aankomst troffen we ons chalet in een schandalig vieze staat aan. De ramen waren zo smerig dat je er nauwelijks doorheen kon kijken, de badkamer was nog vol met lange zwarte haren op de muren van de douche, en de wc stonk naar urine ondanks de zogenaamd gereinigde toiletbril. Het servies was smerig, de vloer leek in geen weken gedweild en alles wat je aanraakte voelde plakkerig aan. De koelkast was kapot en bij het openen viel de deur er bijna uit. De trap naar de caravan was verrot en gevaarlijk om op te lopen. Dit alles zorgde ervoor dat onze kleinzoon al op de eerste dag naar huis wilde, wat begrijpelijk was gezien de omstandigheden.

Hoewel we klachten hebben ingediend bij de receptie, werden deze niet of nauwelijks serieus genomen. Er werd ons beloofd dat er een schoonmaakploeg zou komen, maar die hebben we nooit gezien. Ook de vervanging van de koelkast liet uren op zich wachten, en toen deze uiteindelijk werd vervangen, waren we onze vakantiedag al grotendeels kwijt.

Wat ons nog meer stoorde was dat het entertainmentprogramma niet goed was gecommuniceerd. We moesten van andere gasten horen wat er gaande was, wat erg frustrerend was, vooral voor de kinderen.

Het ergste was dat het park slecht onderhouden was. De wegen waren in erbarmelijke staat, met wortels die het asfalt omhoog duwden, waardoor rijden over het park een gevaarlijke onderneming werd.

Tot slot was de horeca op het park gesloten door de gemeente, zonder enige alternatieve oplossing voor de gasten, zoals een frietwagen. Dit zorgde voor nog meer ongemak tijdens ons verblijf.

Wij hadden gehoopt op een fijne vakantie, maar helaas was dit verblijf een grote teleurstelling. Oostappen Groep zou zich moeten schamen voor de staat van hun accommodatie en de manier waarop ze hun gasten behandelen. Wij zullen hier nooit meer terugkomen en raden dit park zeker niet aan.

Gewenste Oplossing:

Verzoek tot Compensatie voor Onacceptabele Ervaring

Beste Oostappen Groep,

Ik schrijf u naar aanleiding van mijn recente verblijf in uw vakantiepark in Arnhem, dat helaas een teleurstellende ervaring was. Zoals ik eerder heb aangegeven, waren er diverse problemen met de staat en hygiëne van de accommodatie, wat heeft geleid tot een zeer onaangenaam verblijf. Onze kleinzoon, voor wie we deze vakantie hadden geboekt, was zelfs zo verdrietig dat hij op de eerste dag al naar huis wilde.

Om deze ervaring enigszins te kunnen vergoeden, zou ik graag met u willen bespreken welke passende oplossing u kunt bieden. Twee mogelijkheden die ik voor ogen heb zijn:

Een kosteloze midweek in een andere accommodatie van uw vakantieparken, waarbij u garandeert dat deze accommodatie voldoet aan de standaarden van netheid en onderhoud die ik als gast mag verwachten.

Een volledige terugbetaling van de kosten die ik heb gemaakt voor deze vakantie, inclusief het bedrag dat ik heb betaald via VakantieVeilingen (€134,50), de kosten voor bedlinnen en belasting (€40,50), en de uitgaven die ik heb moeten doen aan schoonmaakmiddelen (€10,-), in totaal €185,-. Dit zou een gepaste vergoeding zijn voor de tijd en moeite die ik heb moeten besteden aan het schoonmaken van de accommodatie en het indienen van klachten tijdens wat eigenlijk een ontspannen vakantie had moeten zijn.

Ik waardeer uw aandacht voor deze kwestie en hoop dat we tot een bevredigende oplossing kunnen komen. Ik kijk uit naar uw reactie.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantieparken

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantieparken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dubbelbetaald