Mijn Klacht:
De mail die ik naar het park heb gestuurd:
Beste Oostappen,
Afgelopen maandag hebben we een week van uw vakantiepark Rivièra beach mogen ‘ genieten’.
In de praktische, keurige email die we vooraf hebben gekregen nodigden jullie ons om vanaf 12 uur gebruik te maken van de faciliteiten van het park. Helemaal top!
Wij kwamen rond half 1 aan; opa, oma, mijn man en ik, baby en hond. De jongedame bij de receptie legde alles keurig uit. Wij vroegen waar we wat konden eten en drinken en toen vertelde ze dat alles dicht was. Het formulier met de openingstijden werd overgehandigd en tot mijn verbazing waren bijna alle faciliteiten de hele week dicht. Op internet werd er constant verwezen naar de actuele openingstijden op de Oostappen app. Nou die kwamen niet overeen met de tijden op het briefje wat wij hebben gekregen.
Met een hongerig kind, vermoeide opa en oma gaan we weer de auto in om toch ergens in een nabij gelegen dorp iets te kunnen eten en drinken.
Rond 14.30 komen we terug en besluiten volgens de instructies het huisje op te zoeken om daarna wandelend de sleutel op te halen bij de receptie. Dan zien we gelijk wat van het park. Nou we hebben gezocht naar het huisje, maar het was niet te vinden. Hup, weer terug naar de receptie. Wat blijkt we zijn verkeerd ingelicht. Onze luxe beach chalet ligt namelijk van het park. Door de slagbomen, precies tussen de milieustraat en de parkeerplaats. Jeetje deze ambiance had ik echt niet verwacht bij een luxe beach chalet.
Eenmaal in het huisje zijn we aangenaam verrast. Het is een ruim huisje, vaatwasser, koffiezetapparaat, verwarming, airco, helemaal top. Ok de zithoek was een bij elkaar geraapt zooitje en het tuinhuisje dient wat reparatie. Maar voor ons prima.
We zijn nogmaals terug gegaan naar de receptie want ja met zo weinig faciliteiten op het park, het Hollandse weer wat ook niet mee zat verwachtte we toch wel enige compensatie. Maar nee dat zit er niet. Hier ben ik even mijn geduld verloren en heb ik even gevloekt. Excuses hiervoor. Maar weet u wij gaan 1 keer per jaar op vakantie, daar werken wij hard voor….dus ja…
De volgende dag zijn we gaan vragen voor WiFi…tja de faciliteiten zijn dicht, slecht weer, dan maar een beetje internetten…nou ook dat kon niet. Het zwembad en de indoorspeeltuin waren alleen smiddags open. Jammer want smiddags slaapt mijn dochter.
Uiteindelijk zijn we elke dag uitstapjes gaan maken wat toch aardig in de kosten is gelopen.
Wij zijn echt zwaar teleurgesteld in onze vakantie. En ik hoop dan ook dat u iets voor ons kan betekenen.
Met vriendelijke groet,
Jennifer timmer
Gewenste Oplossing:
Als wij financieel gecompenseerd zouden worden.
Ze nodigen ons uit om gebruik te maken van de faciliteiten, dan moeten die er zijn!
Ook betalen we geld voor een extra luxe huisje en dan staat hij niet eens op het park maar tussen de parkeerplaats/milieustraat.
Als zij toen een bon ofzo hadden gegeven met gratis koffie en gebak ofzo...of een dinerbon nee.
Ik heb twee keer vriendelijk geklaagd. 1 keer boos en nu via de mail.
Ik heb overigens al een mail terug gehad, maar ze gaan niks doen.