Mijn Klacht:
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb via vakantieveiling bij ooststappen zilverstrand de veiling gewonnen en vorige week maandag gereserveerd deze heb ik de volgende dag moeten annuleren. Ik had hierover een mail gestuurd maar aangezien ik geen bevestiging had heb ik gebeld en gesproken met een medewerkster die gaf aan de mail gezien te hebben en zij zou de boeking annuleren, daarbij vertelde zij dat ik wel het geld voor de bon kwijt was of wellicht kon ik deze nog overdragen. Ik heb nadrukkelijk gevraagd als iemand de bon wil overnemen ik weer een nieuwe reservering kan maken, echter is dit nu niet het geval omdat er geannuleerd is. Ik ben hier erg boos over aangezien er verkeerde informatie door ooststappen is gegeven en ik de persoon die mijn bon wil overnemen moet teleurstellen
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer de persoon die mijn bon wil overnemen toch een reservering kan maken zodat hij met zijn kinderen een fijn pasen heeft.
Ik hoop op een reactie!