Klacht: Geannuleerde boeking

Renate0104 op 30 maart 2015 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb via vakantieveiling bij ooststappen zilverstrand de veiling gewonnen en vorige week maandag gereserveerd deze heb ik de volgende dag moeten annuleren. Ik had hierover een mail gestuurd maar aangezien ik geen bevestiging had heb ik gebeld en gesproken met een medewerkster die gaf aan de mail gezien te hebben en zij zou de boeking annuleren, daarbij vertelde zij dat ik wel het geld voor de bon kwijt was of wellicht kon ik deze nog overdragen. Ik heb nadrukkelijk gevraagd als iemand de bon wil overnemen ik weer een nieuwe reservering kan maken, echter is dit nu niet het geval omdat er geannuleerd is. Ik ben hier erg boos over aangezien er verkeerde informatie door ooststappen is gegeven en ik de persoon die mijn bon wil overnemen moet teleurstellen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de persoon die mijn bon wil overnemen toch een reservering kan maken zodat hij met zijn kinderen een fijn pasen heeft.

Ik hoop op een reactie!

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Ik heb helaas niets vernomen van ooststappen vakantieparken en ben mijn 100 euro gewoon kwijt door onjuiste inlichtingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantieparken in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantieparken een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantieparken

Heeft op 17 juni 2015 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Oostappen Vakantieparken beoordeeld.

Renate0104

Heeft op 17 juni 2015 om 14:00 geantwoord

Ik heb hier direct met Ooststappen op gereageerd daarmee is het probleem niet opgelost en het vertrouwen niet terug. Ik ben me terdege ervan bewust dan de bon verzilverd wordt . Het gaat mij hier om onjuiste informatie van een medewerker, want anders had ik niet geannuleerd.

Alle klachten die gemeld zijn door