Klacht: Echt slecht

op 17 september 2019 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

Huisje zoveel mankementen dat het eigenlijk teveel is om op te noemen, bedbodems afgebroken, geen kussen, gaten in muren en vloeren, rookmelders buiten werking, lampen die het niet deden of zonder kap. Douche niet kunnen gebruiken vanwege schimmel, vuil en gaten in de vloer en muur.
Zwembad super slecht onderhouden, glijbaan niet veilig, wildwatervaren noet veilig. Dit alles door mankementen. Water te koud. Geen volwassenen te vinden bij de receptie. Alles wordt door tieners gerund, met als antwoord. Sorry daar weet ik niets over te vertellen.

Ik ben tevreden als ik gewoon mijn geld terug van dit weekend zodat ik op een echt park een weekend weg kan I.p.v. Na anderhalve dag terug naar huis te moeten reizen. Bedden waren zo slecht slapen in de woonkamer en niet douche. Dan is anderhalve dag meer dan genoeg. Eigenlijk teveel.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantieparken

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantieparken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anya1983