Mijn Klacht:
Wij hebben al een klacht ingediend alhier en bij Oostappen zelf, ze hebben overal op gereageerd, van enquete tot e-mail, en zelfs op facebook, hoe vervelend allemaal, dit had niet mogen gebeuren, onze hospitallity manager zal contact met jullie opnemen binnen 5 werkdagen. Nou, onze klachten liggen waarschijnlijk bij de kussens, die wij ook niet hebben te zien gekregen. Zie ook onze andere klacht ( Droomgaard is Nachtmerrie van 07-04 ). Alles was slecht, en tot op vandaag nog, maar weer gebeld met vakantieveilingen, en die gaan nu proberen, contact te krijgen met Oostappen.
Gewenste Oplossing:
Reageer eens een keer ergens op, en doe er dan ook wat mee, alleen maar loze antwoorden, wordt geregeld, met een uurtje heb je het, wij gaan ermee bezig, onze hospitallity manager neemt contact op. Dat dit kan in Nederland, met alle moderne communicatie middelen.Dit ligt gewoon aan de werkwijze van Oostappen, complete onwil en het negeren van klachten. Ga maar lekker zo door, en maak jezelf kapot.