Klacht: oordopjes

op 03 september 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 -7 2018 oordopjes laten aan meten
Uiteindelijk kreeg ik de dopjes op 14-8-2018
Toen ze verder gepast hoorde ik nog net zo veel en net zo hard
Het is de bedoeling dat de dopjes harde geluiden gaan filteren helaas was dit niet zo
14-08 2018 direct gebeld dat de dopjes niet voldeden.
Er zouden nieuwe filtertjes worden besteld
tot op de dag van vandaag is er niets gebeurd 3-09 2018
Ik mag toch verwachten dat dopjes van 130 euro wel doen wat ik wil
Vandaag nogmaals gebeld met het filiaal huizen .Ik zou terug gebeld worden maar helaas.
IK word t nu echt een beetje pissig er liggen hier dopjes voor een fors bedrag die het nog steeds niet doen
Ik wil nu zo snel mogelijk de dopjes waarom ik gevraagd .Als dit niet mogelijk wil ik mijn geld terug

Gr:lia kion koster
Duivenvoorde 11
1275 DA huizen
Dopjes zijn geleverd door het filiaal huizen

Gewenste Oplossing:

Als ik dopjes heb die het ook echt doen en dat ze luisteren naar de klant .Als die zegt dat ze niet goed zijn stuur ze dan niet naar huis probeer het maar eens bij de tv
Anders wil ik mijn geld terug van de deze waardeloze dopjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 05 september 2018 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat ontzettende vervelend dat de oordopjes niet voldoen.

Wij hebben direct contact opgenomen met de winkel met het verzoek u zo spoedig mogelijk te contacten om te kijken naar het probleem met de oordopje en dit voor u op te lossen.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door ca kion koster