Klacht: oorapperaat

op 29 augustus 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

goede middag ik heb al2 jaar oorapperaat jes van specsavers zo vaak gebeld ze pieppen enz kan ook niet makkelijk een afspraak maken ik zit bij de winkel in Huizen .dan zit die audicien dan weer een ander nu van morgen weer gebeld waren ze mijn gegevens kwijt terwijl ik nog 3 jaar verzekerd ben kan pas 17 sept terecht mijnwerk {zangeres ] is lastig met dat gepiep hoop dat julli deze klacht serieus nemen ga t ook op FaceBook zetten heb veel volgers , vriendelijke groeten hoop op goed bericht van jullie Mevr CE Van Den Berg

als jullie mijn klacht oplossen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht connyvan bergen

3 maanden geleden - ik heb een inlog nummer gehad moet ik dat gebruiken om jullie reacties te zien ?

Bericht van Specsavers

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Van den Berg, Wij hebben geen samenwerking met deze website. Wij kunnen u dan ook niets vertellen over de werkwijze. Zoals wij u gisteren telefonisch hebben verteld zouden wij contact opnemen met de audicien in Huizen in verband met uw klacht. Daarna komen wij er bij u op terug. Op dit moment hebben wij nog geen contact kunnen krijgen met de audicien. U hoort dan ook zo snel mogelijk van ons. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Reactie van de melder van de klacht connyvan bergen

3 maanden geleden - Specavers heb ik begrepen en nu een klacht bij jullie gedaan

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 10 september 2018 om 11:57 geantwoord

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Vervelend te horen dat u niet te spreken bent over de service die u ontvangt op het hoortoestel.

Wij hebben van de audicien begrepen dat u inmiddels een afspraak heeft staan bij de audicien.

Mocht u achteraf nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u zich altijd tot onze klantenservive wenden via, nl.service@specsavers.com

Specsavers International BV

Heeft op 10 september 2018 om 17:21 geantwoord

probeer het nogmaals die afspraak met Audicien had ik al weken geleden gemaakt voor 17 Sept dat vond ik telang duren piepen kraken ben naar de winkel gegaan kreeg nieuwe slangetjes piep werd iets minder ,,maar had ook contact met Jill van hoofdkantoor die zei ik heb ze een mail gestuurd om utebellen . NOOIT GEBEURD .hoorde ook over inloop uur maar die was bezet vol dus vreemd inloop uur ,,,? dat werd mij inde winkel verteld weet niet eens wat voor dag werd me ook niet verteld .inmiddels 3weken verder nu Nee BEN NIET TEVREDEN ook weet ik dat Zilveren kruis geen deal meer met jullie hebben maar ik zit nog iets van 3jaar met de apperaatjes ....hoop dat jullie t nog kunnen volgen IK NIET groet Mevr Van den Berg

Alle klachten die gemeld zijn door connyvan bergen