Klacht: Ook geen fsctuur ontvangen en nu aanmaning

op 07 oktober 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb diverse keren geprobeerd te betalen via inloggen maar ik kreeg steeds een mail dat er geen aankopen bekend waren. Nu ineens een aanmaning dat ik ondanks meerdere herinneringen moet betalen. Ik heb slechts 1 herinnering gehad en nooit een echte factuur en geen meerdere herinneringen zodat het nu een aanmaning is. Nu moet ik extra kosten betalen..zeer slechte boekhouding daar bij klarna. Ik maak er nooit meer gebruik van!!

Als de extra kosten komen te vervallen omdat ik met diverse mails kan bewijzen dat er geen aankopen bekend waren en ik dus ook niet kon betalen!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 09 oktober 2017 om 16:41 geantwoord

Beste Carina,

Jammer dat u niet meteen contact heeft opgenomen toen u voor het eerst hier tegenaan liep. Met dit soort dingen helpen wij u namelijk graag verder.

Ik zal de aanmaningskosten van € 13,50 in mindering brengen op de factuur, omdat het op een onprettige manier voor u is verlopen. Ik zal u een aparte e-mail sturen waarin u kunt zien dat deze kosten zijn weggehaald.

Als u inlogt op Klarna.nl of gebruik maakt van onze Klarna app, maar uw factuur niet zichtbaar is, dan zou ik u vriendelijk willen verzoeken om het totaalbedrag van € 61,16 over te maken naar ons rekeningnummer NL76INGB0006022449 ten name van Klarna AB en 517084823029573588 in de omschrijving te zetten (zonder overige tekst erbij).

We zullen u dan een betaalbevestiging via e-mail sturen zodra we uw betaling hebben ontvangen. We zijn altijd bereid om u zo goed mogelijk te helpen, dus neem gerust contact met ons op als u een vraag heeft. Dit is onze contactpagina: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/

Hiermee hoop ik uw vertrouwen in Klarna enigszins te hebben hersteld. Een prettige dag toegewenst!

Groet, Brian

Alle klachten die gemeld zijn door Cariens