Klacht: onzorgvuldig/partijdighied

op 25 augustus 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

DE WSG Doet niet aan waarhiedsbevinding, Gaat veder op gemaakte fouten. De WSG is partijdig en kiest partij voor een van de ouders van het kind ipv in het belang van het kind te handelen. Luisteren niet trekken hun eigen plan houden onterechte OTS’sen in stand. weigeren fouten uit dossier te halen.

Als fouten uit dossier zijn. en de onterechte ots opgeheft word.
en er geen partijdighied meer is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 31 oktober 2016 om 15:27 geantwoord

Geachte mevrouw Kemenade, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 25 augustus 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Jmamavan4