Klacht: Onzorgvuldigheid

op 03 mei 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Product bij aflevering niet volledig.
Leertijd niet nagekomen.

Gewenste Oplossing:

Al ik het product voor niets krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 12 mei 2016 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Molenschot,

Op opgegeven adresgegevens kan ik geen aankoop terug vinden.
Mocht het een DHL levering zijn en het is niet compleet dan kunt u met het retourformulier het pakket terug zenden.
Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Mieke
BCC
.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

Alle klachten die gemeld zijn door Ad. Molenschot