Klacht: Onzorgvuldige omgang met persoonsgegevens

op 13 maart 2020 over Nespresso in de categorie Koffie

In december heeft iemand op mijn naam een bestelling gedaan. Nespresso wil mij niet vertellen hoe dit gebeurt is. Alleen moet iemand mijn gegevens hebben gehad om dat te doen. Het heeft me al maanden gekost om het pakket te laten ophalen en blijkbaar is dat intern niet goed geregistreerd, want nu komt er ook nog een incassobureau achter me aan. Ik ben een beetje klaar met de tijd en energie die die mij kost. Ik heb nu een klacht ingediend bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Nespresso weigert mij te vertellen wat er gebeurt is en schuift het af op de mediamarkt waar de machine die gekocht is bij de bestelling blijkbaar is verkocht. Alleen wordt daar de bestelling helemaal niet bij gedaan, dat is bij een bureau dat door Nespresso is ingehuurd.

Als ik een antwoord heb op de vraag hoe iemand met mijn gegevens een bestelling heeft kunnen doen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JoLaKe