Klacht: Onwil of onmacht

op 04 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat is voor Arriva de oploslossing voor 80 personen in een busnr 74 .Lichtenvoorde.
Overvolle bussen en wachten tot een volgende bus.elke doordeweeksedag om 7.30 uur. voor vertrek naar Doetinchem.
Veiligheid te garanderen voor de kinderen die naar school gaan.
5 leerlingen die vallen met alle gevolgen van dien bij accute stop.
plaatsen van bushalte bij Ruimzichtlaan 155 voor bus 74.

Gewenste Oplossing:

Meer bussen die ingezet worden op druk tijdstip

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Nicosh,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt in de bus lijn 74

Ik begrijp dat het vervelend is dat bus erg vol zit. Op het moment dat de bus te vol zit of er blijven reizigers bij de halte staan, dan wordt hier een melding van gemaakt door de chauffeur. Met regelmaat worden deze meldingen bekeken om daar waar nodig extra bussen in te zetten. Wij proberen onze bussen zo effeciënt mogelijk in te zetten, hierdoor is het niet altijd mogelijk om grotere of extra bussen in te zetten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
^JP
Webcareteam Arriva

Heeft op 04 oktober 2017 om 15:10 geantwoord

Nee, de klacht blijft bestaan.Probleem wordt uitgelegd maar niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door nicosh