Klacht: Onwettige afschrijving

op 05 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24-09-2016 is er een bedrag van € 54.85 afgeschreven van mijn bankrekening. Het gaat om een Ideal betaling. Dit is niet juist. Deze betaling is niet door ons uitgevoerd.

Gewenste Oplossing:

Als dit bedrag terug gestort wordt op onze bankrekeningnummer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 00:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Bedrijf Harperink Automotive,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wat wij wel kunnen zien is dat de betaling geslaagd is bij de volgende merchant: fietsenwinkel.nl. Voor vragen met betrekking tot uw bestelling raad ik u aan om contact op te nemen met de merchant via hun website: https://www.fietsenwinkel.nl.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Harperink Automotive