Klacht: Onwettige afschrijving

op 05 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op 24-09-2016 is er een bedrag van € 54.85 afgeschreven van mijn bankrekening. Het gaat om een Ideal betaling. Dit is niet juist. Deze betaling is niet door ons uitgevoerd.

Als dit bedrag terug gestort wordt op onze bankrekeningnummer.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 00:45 geantwoord

Geachte Bedrijf Harperink Automotive,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wat wij wel kunnen zien is dat de betaling geslaagd is bij de volgende merchant: fietsenwinkel.nl. Voor vragen met betrekking tot uw bestelling raad ik u aan om contact op te nemen met de merchant via hun website: https://www.fietsenwinkel.nl.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com