Klacht: Onvriendelijkheid van telefonisch contact

op 20 mei 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Beste,

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met Transavia omdat ik graag mijn centjes terug zou terugkrijgen voor mijn vouchers.
Ik en mijn partner hebben helaas het Corona-gebeuren niet overleefd waardoor ik niet nog 12 maanden wil wachten tot dat ik mijn geld kan terugkrijgen…

Ik leg de situatie uit aan de persoon van de telefoon maar kon mij enkel de hele tijd hetzelfde zeggen dat het niet anders kon.

Doordat de telefoonlijn al behoorlijk slecht was kwaliteit verstond ik hem ook niet de hele tijd.
Ik vroeg uiteindelijk naar een verantwoordelijke maar die kon hij mij niet geven en ik moest het maar met hem doen.
Zijn antwoorden naar mij toe waren allesbehalve vriendelijk.

Omdat ik het beu aan het worden was vroeg ik 6 keer zijn naam en telkens vermeed hij deze vraag en uiteindelijk heeft ie gewoon de telefoon afgesloten.

Dit kan toch niet?
Je belt naar een 070- nummer met enorm slechte kwaliteit en waar ik 30 minuten heb moeten wachten voor ik iemand aan de lijn had en dan zonder pardon afleggen.

Ongehoord en nog nooit meegemaakt!!

Ik zou graag hebben dat jullie mij hiermee kunnen verder helpen.

Met vriendelijke groeten,
Tanja Van Damme
0032 488 36 48 28

Ik zou maar pas tevreden zijn bij een excuses vanuit Transavia want voor een betalend nummer en dan zo behandeld worden. En ik zou graag mijn geld terug krijgen van men vouchers

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TanjaVanDamme