Klacht: Onvriendelijkheid personeel en geld niet terug

op 20 mei 2020 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vandaag wilde ik mijn ingedragen ondergoed ruilen voor een andere maat. De medewerkster zei op een onvriendelijke toon dat ze het zo niet terug gaan nemen. Ik zei dat ze ziet dat het ongebruikt is. Ze zei ja daar was ik thuis niet bij,we nemen geen ondergoed terug. Ik zei oké, maar het is ongedragen, ik heb de bon en het staat nergens op de bon dat ondergoed niet geruild mag worden. Ze zei dat het ergens in de winkel te lezen is. Ik ben teleurgesteld dat ze zo’n toon tegen me aansloeg want ik was vriendelijk en ik vind het jammer dat ondergoed wat vastzit in de verpakking en dus ongedragen, niet geruild kan worden…

Als de medewerkster van de servicebalie, een eind veertiger in Haarlem Werfstraat, ochtend 20 mei 2020 aan het werk, aangesproken wordt op haar gebrek aan klantvriendelijkheid en zodra ik mijn geld terug heb.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door an87