Klacht: Onvriendelijke medewerker Basic Fit Gent

op 05 mei 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste,

Op 04/05/17 ging ik fitnessen in de St Pietersnieuwstraat te Gent. Bij het aankomen zie ik dat ik mijn slotje ben vergeten waarop ik een medewerker aanspreek en vraag of ik 1 kan lenen of kopen. Uw medewerker antwoordt mij daarop onbeschoft en er ontstaat een discussie.

Uw medewerker is het gezicht van uw winkel. Enkele mensen hebben gezien en gehoord hoe deze discussie is gelopen, ik vind dan ook dat dit absoluut niet kan!

Mvg

Het is niet de eerste maal dat dit voorkomt bij deze medewerker. Er is ook reeds materiaal van mij gestolen in uw zaal!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 08 mei 2017 om 10:27 geantwoord

Beste Dieter,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te lezen dat er een discussie is ontstaan op de vestiging.

Bij Basic-Fit vinden wij ook dat collega’s onze leden niet onbeschoft mogen aanspreken. Ik heb contact opgenomen met de club zodat we de collega in kwestie hierop zullen aanspreken.

Ik vind het daarnaast ook vervelend dat er materiaal van jou was gestolen. Heb jij hiervan ook aangifte gedaan?

Ik wens je verder een hele fijne dag toe.

Met sportieve groet,

John van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Dieter..