Klacht: Onvriendelijke chauffeuse op lijn 3

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mw Inez Hemker stapt in de bus (lijn 3) op de Tongersetraat in Maastricht. Mw Hemker neemt plaats op het stoeltje naast de chauffeursplek. Tijdens rit vraagt de chauffeuse (heeft ze bij een eerdere rit reeds eerder gevraagd) om achterin de bus plaats te nemen. Dit gebeurde op een uiterst onvriendelijke wijze. De reden welke chauffeuse aangaf was dat mw Hemker haar ‘op de zenuwen werkte’. Mw Hemker nam vervolgens plaats midden in de bus en werd toen door de chauffeuse gesommeerd om achterin plaats te nemen. Dit heeft mw Hemker geweigerd daar zij een betalende klant is en geen vorm van overlast heeft gegeven. Mw Hemker is dan ook zeer boos over de wijze waarop de chauffeuse haar heeft bejegend!

Mw Hemker is tevreden wanneer ze op een fijne, ontspannende wijze met de bus kan reizen, dit omdat het reizen met de bus tevens een hobby van mevrouw is. Zij heeft verder goede en leuke contacten met meerdere chauffeurs van Arriva, onder andere te weten met de heer J. Pieters, de heer G. Rijnsburger en mevr. T. Schijlen-Thijssens. Ze wil dan ook op een vriendelijke en respectvolle manier benadert worden door uw chauffeurs. Indien er iets 'storends' zou zijn aan het gedrag van mw Hemker, gelieve haar dit op een duidelijke en vriendelijke manier uit te leggen en haar geen toegang tot de bus weigeren. Voor evt verdere vragen/toelichting kan er contact opgenomen worden met WV Wilhelminasingel (Radar) 088-3505059 (hier is mw Hemker woonachtig).

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Inez Hemker, Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met een chauffeur van Arriva. Ik zou hierover graag een melding willen maken bij de verantwoordelijke manager. Daarom zou ik graag van je willen weten hoe laat je opgestapt bent in de lijn 3. Met vriendelijke groet, ^JP Webcareteam Arriva

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:05 geantwoord

Beste Inez Hemker,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door inez hemker