Klacht: Onvriendelijke buschauffeur.

Elyamani op 20 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,

Hierbij doe ik me eerste klacht over jullie buschauffeur die vandaag voor de zoveelste keer onbeschoft deed (lijn 56 busnummer 1105 ) onvriendelijk en onbeschoft als maar kan.

Ga een gesprek voeren met haar voeren (Nelly of Ellie ) of hoe ze ook mag heten, het lijkt er meer op dat mevouw n hekel aan BUITENLANDERS heeft. All jullie buschauffers zijn vriendelijk tot dusver geen enkel probleem gehad met niemand. Maar deze DAME is echt apart in negatieve zin.. Ondanks alles alvast n fijne dag toegewenst
(DE MIJNE IS HELEMAAL NAAR DE KNOPEN )

Groetjes Elyamani

Onstla haar geef haar boete cursus vriendelijkheid en alle mensen hetzelfde behandelen en geen onderscheid maken. Ben Diep teleurgesteld:(

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Elyamani, Wat jammer dat je het contact met één van onze chauffeurs vandaag niet prettig vond. Om je klacht in behandeling te nemen en hoor en wederhoor met de chauffeur te kunnen toepassen, ontvang ik graag de volgende informatie van je: - Hoe laat ben je ingestapt op lijn 56 - Bij welke halte ben je ingestapt - Op welke dag is het gebeurd - Wat was er precies aan de hand? Kun je concreet uitleggen wat je niet prettig vond in het gesprek? Met vriendelijke groet, ^NT Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ben om 08:53 ingestapt bij de volgende halte Markt Hoensbroek tegenover de lidl. Op datum 20-11-2017 (maandag) vroeg heel vriendelijk aan de buschauffeur dagkaart voor de trein/bus van 12:50 euro gaf mevrouw heel bot aan die verkopen we niet voor negen uur en de pin apparaat is stuk. En ik reis al tijdje me arriva nu nooit vervelende of nare ervaringen mee gemaakt met jullie buschauffeurs. Maar deze dame het is nu de 4e keer dat het nu gebeurt. Heb er genoeg van nu..

Arriva

Heeft op 20 november 2017 om 17:16 geantwoord

Beste Elyamani,

Dankjewel voor de aanvullende informatie. We kunnen je klacht nu doorsturen naar de teammanager zodat deze kan uitzoeken wie er gereden heeft en hoor en wederhoor toe te passen met de chauffeur.

Namens ons oprechte excuus voor het ongemak die je hierdoor ervaren hebt.
Hopelijk was dit de laatste keer dat je dit mee hoeft te maken.

^Zoë
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door