Klacht: onvriendelijke benadering

op 21 december 2012 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Omdat mijn zus alles niet meer zo goed kon lezen, leek het ons goed om haar ogen eens op te laten meten. Aangezien ze al een bril heeft leek het ons handig om dan een bril met variofocus glazen aan te schaffen. We kregen direct te horen dat dit onmogelijk was, aangezien mijn zus een slechte motoriek had. En ze vgl zijn gegevens epilepsie heeft. Op mijn vraag waar zijn ervaringen op berust zijn gaf de meneer aan dat hij 48 jaar ervaring had en wel wist waar hij het over had. We werden achter gelaten met de mededeling dat zijn collega’s ons verder zouden helpen. We hebben 15 minuten gewacht. Geen hulp gekregen, toen zijn we zelf maar een montuur uit gaan zoeken. Na nog eens 15 minuten werden we aangesproken, en moesten we nog eens 15 minuten wachten. De onvriendelijkheid van vooral deze meneer in de zaak in Drachten is echt op het onfatstoenlijke af. Wat kost het nu om mensen vriendelijke en fatsoenlijk te benaderen. Omdat wij wel fatsoenlijk zijn, hebben we toch de bril in deze zaak gekocht( wat helemaal tegen mijn gevoel inging) Maar één ding is zeker in deze zaak komen wij niet meer. klantvriendelijkheid staat bij mij bovenaan.

Misschien een cursus klantvriendelijkheid en misschien een opleiding voor de mensen die er werken? vgl mij werken hier geen gekwalificeerde mensen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 24 december 2012 om 15:57 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie,

Wij vinden het zeer vervelend te vernemen dat uw bezoek aan onze winkel niet geheel naar wens is verlopen, onze excuses voor het ongemak. Wij willen het graag kenbaar maken bij onze winkel in Drachten, zodat zij er lering uit kunnen halen en wellicht u alsnog een tevreden gevoel kunnen geven. Graag vernemen wij van u uw naam en geboortedatum via onze serviceafdeling, het emailadres is nl.service@specsavers.com. Wellicht dat wij nog iets voor u kunnen betekenen om uw onvrede te kunnen wegnemen.

Wij hopen hiermede u van dienst te kunnen zijn en wachten uw bericht af.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door janepost