Klacht: onvriendelijk personeelslid( mevrouw )

op 20 juni 2019 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

We waren in de winkel in de Els in Waalwijk dd. 20-6-2019 om ca. 15 uur.
Mijn man vroeg om batterijen voor zijn hoortoestel. Dat zou 5 euro kosten, maar wij gingen ervan uit dat dat bij de verzekering hoorde, maar dat was dus niet zo. Dat hadden ze ons niet goed duidelijk gemaakt. Toen begon die vrouw zich er ook mee te bemoeien en zei dat ie verzekering voor het hele pakket gold. Prima tot zover. Toen zei mijn man dat dat niet goed was uitgelegd en die mevrouw was aan een andere tafel bezig en zei ineens: ja, wij zeggen het nooit goed en was flink aan het mopperen daarover en toen hoorde ik haar zeggen: Ik heb vandaag een kort lontje. En dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat en riep naar die mevrouw dat ik het niet zo netjes vond hoe wij door haar behandeld werden en ze bleef met de rug naar ons toegekeerd staan. Die man die ons aan het helpen was keek ook erg ongemakkelijk. Jammer genoeg weet ik niet hoe die mevrouw heet, maar ik zou het wel op prijs stellen als U met deze klacht wat doet. Die zelfde mevrouw deed ook al erg onvriendelijk tegen een stel oudere mensen die hadden die middag die mevrouw aan de telefoon gehad voor een nieuwe afspraak en die stonden die middag in de winkel terwijl ze pas voor 25 juni een afspraak hadden. Diezelfde meneer die ons hielp, was ook deze mensen aan het helpen toen die bewuste vrouw ineens zei. Ik heb U vanmiddag zelf aan de telefoon gehad en heb tot 2 keer toe de datum herhaald. Die oude mensen waren gewoon helemaal in de war. Ik heb zelf 18 jaar in de verkoop gezeten, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als je een kort lontje hebt kun je ook even weglopen of tot 10 tellen, maar niet zo onbeschoft reageren waar klanten bij zijn. Wij waren nl. niet de enige in de winkel op dat moment.

Die mevrouw mag op zijn minst haar excuses aanbieden.

Mijn man is al jaren vaste klant bij Specsavers voor de oren en ogen en als
hier niks mee gedaan wordt dan zijn wij vandaag voor het laatst in deze winkel geweest.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 08 juli 2019 om 11:32 geantwoord

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw opmerking, wij hebben deze in goede orde ontvangen.

Wij zullen uiteraard het voorval bespreken met de directeur van de winkel in Waalwijk.

Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij klanten te woord staan, onze excuses hiervoor.

Wij danken wij u voor u genomen tijd om ons hiervan op de hoogte te brengen.

Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door JM da Silva