Klacht: Onvriendelijk personeel/Onterechte boete

op 10 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Gister avond in de stoptrein van : 21.22 van Groningen naar Leeuwarden. Na te hebben ingecheckt (in mijn beleving) een boete hebben gekregen. Er was een grote storing maar goed. Ik een boete prima. Maar vervolgens ging meneer de controleur tegen mij te keer met valse beschuldigingen: Dat hij mij eerder gezien had en dat ik er zo eentje was en hij beweerde dat ik stond te liegen dat ik altijd zou zwartrijden e.d. Wat duidelijk niet het geval was. Ik kreeg nare opmerkingen naar mijn hoofd dat ik heel veel boetes had open staan. Terwijl ik maar 1 boete in mijn leven heb gehad. En dat zou hij wel even controleren. Prima doe dat zei ik. Toen ik zij dat ik er deze halte uit moest en nog niet klaar was met mijn boete en moest ik blijven zitten tot buitenpost. Daar 1,5 uur moeten wachten op de volgende trein! U begrijpt uiteraard dat ik deze onterechte boete niet ga betalen en dan deze meneer even word aangesproken op zijn manier van omgang met mensen.

Ik ben tevreden wanneer ik behandeld word zoals hij ook behandeld zou willen worden. zonder valse beschuldigingen. u vind in de bijlage de foto van teletekst van de storing.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 juli 2016 om 13:27 geantwoord

Beste Kimberly,

Jammer om te lezen dat je een boete hebt ontvangen. Wanneer je het niet eens bent met het ontvangen van een boete, kun je bezwaar maken. Je kunt hier: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/een-boete-wat-nu.htm?regioid=91641 lezen hoe je dat kunt doen. Doe dit binnen 7 dagen, gerekend vanaf de dag van overtreding.

Als je het niet eens bent met de boete, maak dan wel het bedrag over. Zo voorkom je verhoging van het boetebedrag. Als je gelijk krijgt, wordt het bedrag dat je al overgemaakt hebt op je rekening teruggestort.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberlynicolai