Klacht: Onvriendelijk personeel (stagiëre)

op 18 juli 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Bij binnenkomst word ik niet geholpen bij de kiosk. Toen ik om hulp vroeg werd ik niet serieus gelopen en liep deze persoon weg. Na een halfuur zelf proberen is het toch gelukt. Bij vertrek werd er niets terug gezegd. Ik kreeg een scheve blik, en hoorde haar kokhals neigingen maken. Als dit het personeel is van Basic fit wil ik per direct mijn abonnement stop zetten.

Moet iets aan gedaan worden. Hoor van meerdere mensen die sporten dat zij een probleem hebben met deze jongedame.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 19 juli 2017 om 12:50 geantwoord

Beste Sarah,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat vervelend om te horen dat er zo een gespannen sfeer heerst op de club.

Ik ben blij dat wij het telefonisch toch nog enigszins hebben kunnen bespreken. Zoals ik aangaf zal ik jouw gegevens doorsturen naar de teamleider van Roosendaal 't Zand. Hij zal zo snel mogelijk contact met jou opnemen om een datum te prikken waarop jullie dit kunnen uitpraten.

Ik hoop dat jullie er samen alsnog uitkomen en dat je met alle plezier onze club blijft bezoeken. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik het natuurlijk graag.

Sanya van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Ssaaar___