Klacht: Onvriendelijk personeel H&M Uden

op 24 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Vandaag was ik in de H&M in Uden. Nadat ik een jurkje had gepast wilde ik graag gaan afrekenen maar ik moest nog eerst een vriendin van mij zoeken in de winkel. Ik liep langs het personeel in de winkel die tegen elkaar aan het vertellen waren dat ze graag wilde dat de klanten snel de winkel uit gingen omdat ze honger hadden en er geen zin meer in hadden. Daarna kwam er een van de personeelsleden geirriteerd naar mij toe en vroeg of ik de winkel zo snel mogelijk wilde verlaten omdat ze wilde gaan sluiten. Ik vond dit erg klantonvriendelijk en heb het jurkje snel betaald en ben weggegaan omdat ik mij niet welkom voelde. Even later hoorde ik van die vriendin van mij dat het personeel haar vroeg of ze weg wilde bij de paskamer zodat de klanten snapte dat ze gingen sluiten. De volgende keer ga ik niet meer naar de H&M in Uden.

Ik had het fijn gevonden als ze mij rustig hadden laten uitzoeken wat ik wilde kopen en dat ik advies kon krijgen van mijn vriendin die niet bij de paskamer mocht staan.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar H&M over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 15 juli 2016 om 15:34 geantwoord

Hallo,

We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de ervaring in de winkel. We geven deze feedback door en hebben de klant een e-mail hierover gestuurd. Alle feedback is welkom, wij waarderen dit enorm. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot winkelklachten, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Taravandrven