Klacht: Onvriendelijk personeel

op 01 april 2016 over Wibra in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was vanmorgen bij de wibra in roermond ik liet perongeluk een fles dasty vallen ik tegen een medewerkster gezegt en sorry toen zei ze pot verdorie (maar dat met het gods woord wat ik van jullie niet mag gebruiken) zult u wel veel flessen tegelijk in handen hebben gehad zei ze maar was niet zo ze stonden heel hoog en toen kiepte er eentje omlaag zelfs een klant kwam naar me toe en zei schandalig hoe zij deed
Ik werk zelf in een winkel moet zo vaak wat opvegen wat klanten laten vallen kan gebeuren maar als ze toch zo bij de klanten doen zijn ze geen klanten waard. Zijn geen scheldwoorden dat hoorde ik dus vanmorgen van medewerkster

Gewenste Oplossing:

Als ze eens wat vriendelijker met de mensen omgingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wibra

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wibra nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Wibra

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Daley, Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is inderdaad niet de bedoeling dat onze medewerkers u op deze wijze toespreken. Wij hebben uw klacht doorgezet naar onze verkoopleiding en zij hebben ondertussen een gesprek gehad met de medewerkers van ons filiaal te Roermond met betrekking tot uw melding. Wij hopen oprecht dat een dergelijke ervaring nooit meer mee zult te hoeven maken bij een bezoek aan Wibra. Met vriendelijke groet, Wibra Supermarkt B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wibra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wibra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wibra

Heeft op 29 november 2016 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Daley,

In juni hebben wij gereageerd op uw klacht over het onvriendelijke gedrag van personeel van Wibra. Wij hopen oprecht dat ons personeel u sindsdien weer vriendelijk heeft behandeld. Mocht dat niet zo zijn, dan vernemen wij uiteraard wederom graag van u.

Graag sluiten wij deze klacht nu af voor ons dossier.

Met vriendelijke groet,
Wibra Supermarkt B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door LiesbethDaley