Klacht: Onvriendelijk personeel

op 16 december 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Wat een onvriendelijk personeel bij de Dirk in Sliedrecht (niet allemaal hoor) we hebben iemand eens iets zien stelen,netjes gemeld en de dader is gelijk opgepakt. De bedrijfsleider die er toen niet was zou ons opbellen. (na een jaar is dit nog steeds niet gedaan)
De jonge grut wat daar werkt is zeer ongeinteresseerd.
Aanbiedingen slechte aanvulling. Als iets op is en je vraag het omdat je het op de kar ziet staan willen ze het niet pakken..heb zelf al eens 3x de kar moeten afstapelen.
Ook is het een rotzooi. Lege dozen midden in het pad en ook broodkratten.
Zo zijn het toch een hoop klachten.

Als ze eens iets eraan gaan doen! Ik snap dat het jonge grut goedkoper is,maar ze kunnen wel klantvriendelijk zijn.
Betere aanvulling.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 19 december 2017 om 09:45 geantwoord

Beste mevrouw Timmer, dank u wel voor uw bericht. Ik zal uw melding meteen doorsturen naar de winkel en vragen of de supermarktmanager alsnog met u contact opneemt. Ik wens u een fijne dag toe en graag tot ziens in onze winkel.
Met vriendelijke groeten,
Dirk
afdeling klantenservice

Met vriendelijke groeten,
Dirk
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Timtum