Klacht: Onvriendelijk personeel

op 05 augustus 2017 over Wibra in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo Wibra, ik heb een klacht over filiaal Purmerend. Het personeel is erg onvriendelijk met name de leidinggevende. Kan geen lachje vanaf. Wanneer ik iets vraag waar dit of dat ligt zeggen ze dat ligt achterin. En lopen zo weer weg als ik het nog niet kan vinden. Niet echt vriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Zal nooit tevreden zijn geef mij maar weer het oude personeel terug die wel altijd meeliepen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wibra

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wibra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wibra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wibra

Heeft op 07 augustus 2017 om 16:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij vinden het vervelend dat u vindt dat u onvriendelijk bent behandeld.

De klacht is doorgestuurd naar de betreffende regiomanager en hij zal de uw klacht nog deze week bespreken met het personeel van filiaal Purmerend.

Wij hopen dat het gevolg is dat u binnenkort weer met plezier kunt winkelen bij het filiaal te Purmerend.

Met vriendelijke groet,
Wibra Supermarkt B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door SaarRue