Klacht: Onvriendelijk gedrag bedrijfsleidster locatie Borculo

op 27 april 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Aan de kassa in Borculo will ik mijn €5,- kortings voucher inleveren. De jongedame achter de kassa krijgt dit niet voor elkaar en roept de bedrijfsleidster erbij. Zij constateert dat een deel wat ik wil afreken via internet is besteld en ik de voorwaarden beter had moeten lezen. Terwijl ik aan de bedrijfsleidster mijn ongenoegen uit en zeg dat ik het een “mooie boel ” vindt, draait ze zich zo om. Ze negeert me volkomen en gaat andere klanten helpen terwijl ik nog met haar praat. Als ik vervolgens zeg dat ze haar rotzooi dan maar moet houden, draait ze nog eenmaal om en zegt “Prima”. Daarop laat ik mijn via internet bestelde deel liggen, loop samen met de jongedame die me eerst hielp de winkel in, en pak daar vervolgens alsnog dezelfde producten. Vervolgens kon de jongedame mij gewoon de korting geven. Dit kan toch niet de bedoeling zijn van de Hema?
Overigens mijn complimenten aan de jongedame die heel keurig bleef.

Ik ben tevreden als de Hema de bedrijfsleidster van Locatie Borculo op haar onbeschofte gedrag aanspreekt, want een klant negeren noem ik onbeschoft.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bertmusic