Klacht: Onvriendelijk en vernederend bij de check inn balie

op 10 oktober 2017 over Sun Express in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn scoonmoeder, mijn partner en ik werd vernederd en verkleind aan de check inn balie door de medewerker van sun expres. Ik had recht op 30 kilo bagage en 8 kilo handbagage. En ik had 10 kilo te veel bagage. Eerst vroeg medewerker om 200 euro voor de extra bagage van mij. Toen ik daarop reageerde dat ik te duur vond en vroeg of ze alleen dan de handbagage ook bij de normale bagage wou doen? Ging ze eerst daar akkoord mee later zei ze oke als je 100 euro geeft kan alles mee. Toen hadden wij door dat ze gewoon geld wou smokkelen van mij, want de vliegtuig was ook geen eens helemaal volgeboekt. Ik zei dit is de laatste keer dat ik reis met sunexpress, werdt boos en zeo oke hier dan mag je je handbagage ook weer terug die gaat ook niet mee! En dan ook met een rare lach in haar gezicht. Ik voelde mij als passagier daardoor heel slecht en ongewardeerd.

Vriendelijk en meewerkend, omdat ik nu mijn achterblijvende spullen met post moet opsturen waar ook medicatie etc in zat, eis ik ook mijn post bezorgeld van sun express,

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sun Express over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Donay