Klacht: onvriendelijk behandeld door personeelslid

op 13 juli 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag heb ik een broek gekocht bij de Zara. Op de broek zat een kortingsticker dat deze was afgeprijsd. Bij de kassa snauwde de cassiere dat deze niet was afgeprijsd. Ze zei ”de sticker zit er maar half op en deze is er later op geplakt, anders zat de sticker er wel goed op”. ze vertelde dat ik de sticker met korting er zelf op had geplakt, wat natuurlijk niet zo is.
In bijzijn van andere klanten voelde ik mij behoorlijk aangevallen door de cassiere.
Vervolgens begon zij in een buitenlandse taal te praten tegen haar collega. Deze omgang met klanten is voor mij echt onacceptabel! Ik winkel graag bij de Zara, maar dat is nu veranderd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een reactie van Zara terug heb met een excuses.
Ik hoop dat personeel hierop wordt aangesproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MPW87