Klacht: Onvriendelijk!

op 02 oktober 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Afgelopen vrijdag een broodje rookworst besteld bij Hema VENRAY, krijg ik in eerste instantie een rookworst zónder broodje, dat is niet zo erg, ik geef netjes aan dat ik een BROODJE rookworst besteld had, krijg ik een vuile blik van de medewerkster, met een grote mond ; dat heb je niet besteld! Waarop ik antwoord ; nounou dat kan wel wat vriendelijker, laat maar! Waarop de medewerkster snauwt ; ik doe het broodje er wel bij!! En op een onbeschofte manier doet ze de rookworst alsnog tussen een broodje en legt het neer. Ik reken af, pak mijn bestelling en vertrek. Geen smakelijk of ander woord komt er nog van de medewerkster af, dit is echt géén visite kaartje voor jullie filiaal!!! Ik hoop dat hier iets aan gedaan wordt want dit is niet de eerste keer dat de medewerkster klanten afsnauwt! Zo verliezen jullie echt klanten!!!!

Als ik met respect behandeld wordt, en niet wordt afgesnauwd terwijl jullie personeel de bestelling verkeerd opneemt!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aouaj