Klacht: Onvriendelijk!

op 29 juni 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Na een mislukte automatische betaling wordt mijn abonnement zomaar stopgezet en vervolgens krijg ik een onvriendelijke medewerker aan de telefoon die mij de les probeert te leren door telkens GOEDZO tegen mij te zeggen. Pardon?? Het feit dat ik nu zomaar uit het bestand bent gezet omdat een betaling 2 weken geleden niet gelukt is, geeft u het recht niet om mij zo toe te spreken? Waar blijft het klantvriendelijkheid?? Mij vertellen dat de betaling 2/3 maanden geleden niet gelukt is, nou ik heb na dit mijn afschriften nagekeken en het gaat om 2 weken? Excuseer mij en verkeerde informatie verstrekken en een onvriendelijke toon zetten alsof er geen andere opticiens zijn hier op de aardbodem. Dag.

Niets.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 04 juli 2016 om 15:15 geantwoord

Goedemiddag Dag12345,

Wat vervelend te horen dat u niet naar wens te woord bent gestaan, uiteraard is het niet de bedoeling om u met een onvriendelijke toon te woord te staan.

Graag bieden wij u hiervoor onze excuses aan.

Als wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dat graag.

Roos Jansen

Alle klachten die gemeld zijn door Dag12345