Klacht: Onvriendelijk

op 15 mei 2020 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was bij Dirk van den broek in Hilversum ik kom hier wekelijks en er waren zulke lange rijen dat ik vriendelijk aan een caissière die rond liep vroeg of er nog een kassa open kon ivm lange rijen maar het enige dat ik als antwoord kreeg was dat ik maar geduld moest hebben in deze Corona tijd
Deze vrouw zei het op zo’n boze toon ik vond dat niet normaal als ik een normale vraag stel verwacht ik ook normaal antwoord op een normale toon dit was overigens niet de eerste keer dat deze mevrouw klanten afsnauwt de volgende keer kijk ik eerst of zij er is voordat ik werkelijk de winkel inga
het is heel jammer want de andere vaste dames zijn altijd heel vriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Dat deze vrouw met teamleider op haar naambordje aangesproken wordt en een excuus of iets dergelijks ik hoop het niet nog eens mee te maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angeliquebalken