Klacht: onvoldoende communicatie en betrokkenheid, niet gericht op een efficiente oplossing

op 11 mei 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Volledig onaangesloten functioneren. Lijken niet gebaat te zijn bij een efficiente oplossing voor beide partijen. Geen goede communicatie .

Wanneer er een redelijk voorstel komt voor een oplossing.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

4 jaren geleden - Geachte heer Ciolina, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen daarbij wel duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 16 juni 2017 om 15:46 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door otciolina