Klacht: onvoldoende begeleiding, teleurstellende excursie

op 08 oktober 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben voor Sunweb gekozen na goede ervaringen met onze vorige vakantie in Corfu.
Deze keer was er geen begeleiding op de terugreis van Sunweb tijdens de transfer naar en op het vliegveld van Mallorca.
Onze excursie (aanbevolen door Sunweb) naar de markt van Sineu en uitkijkpunt Formentore viel erg tegen.Wij zaten in een bus met mensen van verschillende nationaliteiten en de gids was vooral op de Spaanse mensen georiënteerd. Het bezoek aan het stadje Sineu was erg kort, de volgende stop daarentegen erg lang. Er was ons niet verteld zwemspullen mee te nemen om de tijd van anderhalf uur te overbruggen. (foto’s waren nl. al snel gemaakt). Het hoge uitkijkpunt hebben we niet kunnen bewonderen omdat de bus niet kon parkeren. Daarom werden wij naar de leerfabriek in Inca gebracht. Hier kregen we een half uur om spullen te kopen. Bij thuiskomst ontdekte ik dat de door mij gekochte tas aan de onderkant kapot was. Bovendien hoorde ik later van de reparateur dat er geen echt leer was gebruikt. In een leerfabriek had ik dit toch wel verwacht. Eind van de dag moest er van bus gewisseld worden. Dit duurde weer erg lang. Wij kwamen moe van in de bus zitten en luisteren naar Spaanse mensen, terug in het hotel en vonden de excursie weggegooid geld. Al die tijd hebben wij niemand van Sunweb gezien of gehoord.

Graag willen wij een tegemoetkoming in de gemaakte kosten voor de excursie van 37 euro per persoon en de prijs van de tas (die weggegooid kan worden) van 15 euro.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 04 november 2016 om 10:00 geantwoord

Beste mevrouw Kerver,

Naar aanleiding van uw klacht over de excursie heeft u op 26-10-2016 een inhoudelijke reactie gekregen van mijn collega van de afdeling Customer Support. Er is een vergoeding aan uw overgemaakt en de klacht is afgehandeld.

Ik wens u namens Sunweb een fijne dag vandaag en hopelijk tot de volgende keer op één van onze vakantiebestemmingen.

Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Kerver